Etichetat: recompense
- Acest subiect are 11 răspunsuri, 6 opinii și a fost actualizat ultima dată acum O lună de
Moderator YourSkin.
- AutorArticole
- 24/10/2024 la 11:56 #2716
Mihaela Manea
ParticipantSetul pentru plajă este disponibil? Pentru câte puncte se poate alege?
24/10/2024 la 16:05 #2717Moderator YourSkin
ModeratorBună Mihaela, mulțumim pentru că ești alături de noi! Urmărește-ne pentru mai multe sfaturi și rămâi aproape! Pregătim surprize!
04/11/2024 la 21:10 #2725Argentina Soare
Participant2500 puncte parca țin eu minte..
Dar faptul că nu mai arată, cred ca nu mai este pe stoc.06/11/2024 la 16:36 #2731Moderator YourSkin
ModeratorBună ziua, Argentina!
Îți mulțumim că faci parte din comunitatea noastră. Ne poți scrie oricând dacă ai nevoie de sfaturi de skincare sau dacă ai întrebări aferente. De asemenea, te invităm pe paginile noastre de Facebook, Instagram și TikTok, unde vei găsi o mulțime de tips&tricks pentru pielea ta.
Cu prietenie,
Echipa YourSkin08/11/2024 la 07:20 #2732Mihaela Irina Ignatescu
ParticipantAm revendicat setul de atâta timp și nu am primit nimic.Tind sa cred ca sunteți neserioși.Astept un răspuns totuși de la voi
11/11/2024 la 14:18 #2733Moderator YourSkin
ModeratorBună, Mihaela!
Ne pare sincer rău pentru întârziere și îți mulțumim că ne-ai scris. Echipa noastră lucrează constant pentru a asigura satisfacția tuturor clienților și pentru a remedierea cât mai rapidă a situaților neplăcute.
Te invităm să ne urmărești și pe paginile noastre de Instagram și Facebook, unde postăm noutăți despre produsele noastre.
Îți mulțumim pentru răbdare și înțelegere!
18/11/2024 la 17:51 #3381Madalina Pal
ParticipantLa fel și eu, cred că am minim 3 luni de când am revendicat setul de plaja. clar o mare țeapa. Așa nu!!!
18/11/2024 la 19:49 #3382Moderator YourSkin
ModeratorBună! Îți mulțumim că ne-ai scris și ne pare foarte rău pentru experiența ta. Înțelegem perfect frustrarea cauzată de întârziere și vrem să-ți asigurăm că facem tot posibilul să remediem această situație și să găsim o soluție cât mai rapid.
Între timp, te invităm să rămâi alături de noi pe paginile de Instagram și Facebook, unde împărtășim noutăți și oferte speciale.
Îți mulțumim pentru înțelegere!
18/11/2024 la 19:49 #3383Moderator YourSkin
ModeratorBună! Îți mulțumim că ne-ai scris și ne pare foarte rău pentru experiența ta. Înțelegem perfect frustrarea cauzată de întârziere și vrem să-ți asigurăm că facem tot posibilul să remediem această situație și să găsim o soluție cât mai rapid.
Între timp, te invităm să rămâi alături de noi pe paginile de Instagram și Facebook, unde împărtășim noutăți și oferte speciale.
Îți mulțumim pentru înțelegere!
11/01/2025 la 14:09 #3408Mihaela Manea
ParticipantDe 3 săptămâni nu mai sunt postate secțiunile Intrebarea săptămânii și Quiz-ul. Drăguț tare…
13/01/2025 la 23:04 #3409Denisa Lala
ParticipantBună,
Oare când vor mai fi produse în stoc?14/01/2025 la 14:37 #3410Moderator YourSkin
ModeratorBună, Denisa!
Îți mulțumim pentru interesul acordat! Te invităm să ne urmărești și pe paginile de social media, Instagram și Facebook, pentru a fi la curent cu toate noutățile!
Te așteptăm și acolo!
- AutorArticole
- Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.