Recompense

Etichetat: 

Vizualizare 12 articole - 1 la 12 (din 12 în total)
  • Autor
    Articole
  • #2716
    Mihaela Manea
    Participant

    Setul pentru plajă este disponibil? Pentru câte puncte se poate alege?

    #2717

    Bună Mihaela, mulțumim pentru că ești alături de noi! Urmărește-ne pentru mai multe sfaturi și rămâi aproape! Pregătim surprize!

    #2725
    Argentina Soare
    Participant

    2500 puncte parca țin eu minte..
    Dar faptul că nu mai arată, cred ca nu mai este pe stoc.

    #2731

    Bună ziua, Argentina!

    Îți mulțumim că faci parte din comunitatea noastră. Ne poți scrie oricând dacă ai nevoie de sfaturi de skincare sau dacă ai întrebări aferente. De asemenea, te invităm pe paginile noastre de Facebook, Instagram și TikTok, unde vei găsi o mulțime de tips&tricks pentru pielea ta.

    Cu prietenie,
    Echipa YourSkin

    #2732

    Am revendicat setul de atâta timp și nu am primit nimic.Tind sa cred ca sunteți neserioși.Astept un răspuns totuși de la voi

    #2733

    Bună, Mihaela!

    Ne pare sincer rău pentru întârziere și îți mulțumim că ne-ai scris. Echipa noastră lucrează constant pentru a asigura satisfacția tuturor clienților și pentru a remedierea cât mai rapidă a situaților neplăcute.

    Te invităm să ne urmărești și pe paginile noastre de Instagram și Facebook, unde postăm noutăți despre produsele noastre.

    Îți mulțumim pentru răbdare și înțelegere!

    #3381
    Madalina Pal
    Participant

    La fel și eu, cred că am minim 3 luni de când am revendicat setul de plaja. clar o mare țeapa. Așa nu!!!

    #3382

    Bună! Îți mulțumim că ne-ai scris și ne pare foarte rău pentru experiența ta. Înțelegem perfect frustrarea cauzată de întârziere și vrem să-ți asigurăm că facem tot posibilul să remediem această situație și să găsim o soluție cât mai rapid.

    Între timp, te invităm să rămâi alături de noi pe paginile de Instagram și Facebook, unde împărtășim noutăți și oferte speciale.

    Îți mulțumim pentru înțelegere!

    #3383

    Bună! Îți mulțumim că ne-ai scris și ne pare foarte rău pentru experiența ta. Înțelegem perfect frustrarea cauzată de întârziere și vrem să-ți asigurăm că facem tot posibilul să remediem această situație și să găsim o soluție cât mai rapid.

    Între timp, te invităm să rămâi alături de noi pe paginile de Instagram și Facebook, unde împărtășim noutăți și oferte speciale.

    Îți mulțumim pentru înțelegere!

    #3408
    Mihaela Manea
    Participant

    De 3 săptămâni nu mai sunt postate secțiunile Intrebarea săptămânii și Quiz-ul. Drăguț tare…

    #3409
    Denisa Lala
    Participant

    Bună,
    Oare când vor mai fi produse în stoc?

    #3410

    Bună, Denisa!

    Îți mulțumim pentru interesul acordat! Te invităm să ne urmărești și pe paginile de social media, Instagram și Facebook, pentru a fi la curent cu toate noutățile!

    Te așteptăm și acolo!

Vizualizare 12 articole - 1 la 12 (din 12 în total)
  • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.

Intră în contul tău