Nu s-a publicat întrebarea săptămânii și nici quiz-ul

Vizualizare 12 articole - 1 la 12 (din 12 în total)
  • Autor
    Articole
  • #2357

    Urmăresc zilnic să mai adun puncte, dar fiind mijlocul săptămânii, tot primesc mesajul ” Ați răspuns la întrebarea săptămânii” Deși încă nici nu ați publicat-o.
    Îmi doresc să acumulez cât mai multe puncte pentru a mă putea bucura de o nouă recompensă.

    #2358
    Madalina Sumila
    Participant

    Degeaba le strângi, eu am distribuit link-uleu de recomandare pe câteva grupuri de.pe facebook am strâns multe puncte am revemdicT 10 recompense și nu am primit nimic, o prietena la fel a revendicat 12 produse și a primit un ser. Bătaie de joc la mail nu răspunde nimeniacar să îmi zică dacă sa mai aștept sau nu produsele. Revendicate în 10.05.2024

    #2360
    Andreea Preda
    Participant

    Madalina Sumila, nu erai tu cea care ridica in slavi acest site? Ca mereu revendici, ca nu suntem noi atente s.a.m.d? :)))

    #2361
    Madalina Sumila
    Participant

    Hai să îți răspund și de ce. Pentru că prima data au fost foarte serioși am revendicat și am primit toate produsele după 10 zile, și da chiar au fost produse pe stoc pe 10.05 pentru ca am revendicat eu, nemulțumirea mea este ca aceste recompense de pe 10 nu le-am primit.

    #2362
    Andreea Preda
    Participant

    Da, si eu am apucat sa revendic cateva produse, unele au venit, unele nu, iar apoi cand a fost disponibila o crema am apasat sa o revendic si nu mergea, desi aveam punctele necesare. Tot dadeam refresh paginii, incercam si cu alte conturi si degeaba. De atunci mi s-a pus pata, sunt neseriosi si actualizeaza stocul rar, si cand o fac nu le merge platforma bine.

    #2468

    Bună! Situația s-a remediat. Get ready for new surprises!

    #2477
    Andreea Preda
    Participant

    Ready for what? M-ati sunat sa va dau un feedback, insa de cand m-am inscris am apucat sa comand un singur lucru, apoi totul era indisponibil pana in ziua de azi sau in cazul clientilor care au gasit produse pe stoc, dar au asteptat luni bune ca sa le primeasca….daca le-au mai primit…Va sfatuiesc sa fiti mai transparenti cu publicul si sa remediati astfel de probleme cand sunt semnalate in decurs de 4 luni…

    #2619

    Hello,

    Mulțumim pentru feedback. 💘
    Iar mesajul de mai sus era pentru super surpriza pachet de plajă- geantă yourskin, prosop și Sunbrella
    balsam cu efect de răcorire după expunerea la soare. Sperăm că te-ai bucurat de recompensa noastră de vară!

    #2623
    Mihaela Manea
    Participant

    Și astăzi,2.09.2024 este aceeași problemă. Nu s-a publicat nici intrebarea săptămânii, nici quiz-ul.

    #2631

    Bună, Mihaela! 💘

    Te așteptăm în secțiunea „Adună puncte” pentru a-ți testa cunoștințele în materie de skincare la Quiz-ul nostru și pentru a răspunde la „Întrebarea săptămânii”. Nu uita că ai o șansă zilnică de a acumula puncte în platformă „învârtind” de Roata Norocului.

    Să ai o super zi și, de asemenea, te invităm să rămâi alături de noi pentru a primi informații utile și sfaturi despre sănătatea pielii. 🙂

    #2718
    Mihaela Manea
    Participant

    Nici azi,miercuri, nu sunt postate…

    #2722

    Bună, Mihaela,

    Îți mulțumim că ne-ai sesizat această situație, pe care echipa noastră a revizuit-o. Te așteptăm în secțiunea „Adună puncte” pentru a răspunde la întrebarea săptămânii și a-ți testa cunoștințele despre skincare cu ajutorul quiz-ului. Urmărește-ne în continuare, căci pregătim multe surprize!

    Să ai o săptămână minunată!
    Echipa YourSkin

Vizualizare 12 articole - 1 la 12 (din 12 în total)
  • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.

Intră în contul tău