- Acest subiect are 11 răspunsuri, 5 opinii și a fost actualizat ultima dată acum 3 luni, 2 săptămâni de
Moderator YourSkin.
- AutorArticole
- 05/06/2024 la 15:47 #2357
Felicia Camelia Indri
ParticipantUrmăresc zilnic să mai adun puncte, dar fiind mijlocul săptămânii, tot primesc mesajul ” Ați răspuns la întrebarea săptămânii” Deși încă nici nu ați publicat-o.
Îmi doresc să acumulez cât mai multe puncte pentru a mă putea bucura de o nouă recompensă.05/06/2024 la 16:20 #2358Madalina Sumila
ParticipantDegeaba le strângi, eu am distribuit link-uleu de recomandare pe câteva grupuri de.pe facebook am strâns multe puncte am revemdicT 10 recompense și nu am primit nimic, o prietena la fel a revendicat 12 produse și a primit un ser. Bătaie de joc la mail nu răspunde nimeniacar să îmi zică dacă sa mai aștept sau nu produsele. Revendicate în 10.05.2024
06/06/2024 la 10:57 #2360Andreea Preda
ParticipantMadalina Sumila, nu erai tu cea care ridica in slavi acest site? Ca mereu revendici, ca nu suntem noi atente s.a.m.d? :)))
07/06/2024 la 13:29 #2361Madalina Sumila
ParticipantHai să îți răspund și de ce. Pentru că prima data au fost foarte serioși am revendicat și am primit toate produsele după 10 zile, și da chiar au fost produse pe stoc pe 10.05 pentru ca am revendicat eu, nemulțumirea mea este ca aceste recompense de pe 10 nu le-am primit.
07/06/2024 la 23:19 #2362Andreea Preda
ParticipantDa, si eu am apucat sa revendic cateva produse, unele au venit, unele nu, iar apoi cand a fost disponibila o crema am apasat sa o revendic si nu mergea, desi aveam punctele necesare. Tot dadeam refresh paginii, incercam si cu alte conturi si degeaba. De atunci mi s-a pus pata, sunt neseriosi si actualizeaza stocul rar, si cand o fac nu le merge platforma bine.
13/08/2024 la 10:09 #2468Moderator YourSkin
ModeratorBună! Situația s-a remediat. Get ready for new surprises!
14/08/2024 la 17:45 #2477Andreea Preda
ParticipantReady for what? M-ati sunat sa va dau un feedback, insa de cand m-am inscris am apucat sa comand un singur lucru, apoi totul era indisponibil pana in ziua de azi sau in cazul clientilor care au gasit produse pe stoc, dar au asteptat luni bune ca sa le primeasca….daca le-au mai primit…Va sfatuiesc sa fiti mai transparenti cu publicul si sa remediati astfel de probleme cand sunt semnalate in decurs de 4 luni…
27/08/2024 la 11:20 #2619Moderator YourSkin
ModeratorHello,
Mulțumim pentru feedback. 💘
Iar mesajul de mai sus era pentru super surpriza pachet de plajă- geantă yourskin, prosop și Sunbrella
balsam cu efect de răcorire după expunerea la soare. Sperăm că te-ai bucurat de recompensa noastră de vară!02/09/2024 la 16:52 #2623Mihaela Manea
ParticipantȘi astăzi,2.09.2024 este aceeași problemă. Nu s-a publicat nici intrebarea săptămânii, nici quiz-ul.
06/09/2024 la 08:59 #2631Moderator YourSkin
ModeratorBună, Mihaela! 💘
Te așteptăm în secțiunea „Adună puncte” pentru a-ți testa cunoștințele în materie de skincare la Quiz-ul nostru și pentru a răspunde la „Întrebarea săptămânii”. Nu uita că ai o șansă zilnică de a acumula puncte în platformă „învârtind” de Roata Norocului.
Să ai o super zi și, de asemenea, te invităm să rămâi alături de noi pentru a primi informații utile și sfaturi despre sănătatea pielii. 🙂
30/10/2024 la 11:03 #2718Mihaela Manea
ParticipantNici azi,miercuri, nu sunt postate…
04/11/2024 la 11:05 #2722Moderator YourSkin
ModeratorBună, Mihaela,
Îți mulțumim că ne-ai sesizat această situație, pe care echipa noastră a revizuit-o. Te așteptăm în secțiunea „Adună puncte” pentru a răspunde la întrebarea săptămânii și a-ți testa cunoștințele despre skincare cu ajutorul quiz-ului. Urmărește-ne în continuare, căci pregătim multe surprize!
Să ai o săptămână minunată!
Echipa YourSkin - AutorArticole
- Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.