Neprimire recompensă

Vizualizare 2 articole - 1 la 2 (din 2 în total)
  • Autor
    Articole
  • #2671

    Bună. Sunt vreo 3 luni de zile, de când am schimbat punctele acumulate pe un NORMACNE Ser pentru minimizarea porilor. Adresa setată e cea corectă. Îmi puteți spune și mie unde s-a împotmolit procesul? Merci

    #2672

    Bună, Elena!

    Îți mulțumim mult pentru interesul acordat platformei noastre de skincare. Cererea a fost cu mult peste așteptările noastre, iar din motive ce țin de stocul produselor am fost nevoiți să-ți restituim punctele aferente recompensei tale. Pregătim numeroase alte surprize pentru toți membrii comunității YourSkin, așa că te invităm să ne urmărești în continuare, inclusiv pe conturile de Social Media, Facebook, Instagram și TikTok.

    Să ai o zi minunată!
    Echipa YourSkin

Vizualizare 2 articole - 1 la 2 (din 2 în total)
  • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.

Intră în contul tău